Wedstrijdverslag: Kesteren E1 – Wageningen E7

Zaterdag 22 september stond er weer een wedstrijd op het programma. Na de winst van vorige week tegen Arena stonden Luke, Daniël, Julia en Jonne te trappelen om weer een wedstrijd te spelen. Ook de trainsters Emma en Suzanne zaten weer boordevol energie om hun kids weer naar een overwinning te coachen.

In de eerste 10 minuten was Kesteren veelvuldig aan de bal en werd meerdere malen de korf gevonden. Helaas steeds zonder resultaat. Als Wageningen de bal wist te onderscheppen was daar Daniël met zijn snelheid. Hij pakte de bal weer van af van de tegenpartij en zo kon Kesteren weer verder met aanvallen. Jonne wist de korf te vinden en een mooi schot ging door de korf: 1-0.

Na een korte pauze en wat goeie tips van de trainsters ging Kesteren gewoon weer verder met het goede spel. Julia wist een aantal keer een kans,te creëren, maar helaas wilde deze doorloopballen er net niet in. Maar Julia schakelde snel weer om en liet ook verdedigend niet met zich sollen. Gelukkig werd er net voor rust weer gescoord: Jonne maakte een schot: 2-0.

Tweede helft
Na rust moest in de andere korf het gat gevonden worden. Luke wist zijn tegenstander van zich af te slaan en had een aantal mooie kansen. Helaas wilden deze ballen er net niet in. Maar een doelpunt kon niet lang op zich laten wachten. Uiteindelijk werd het 3-0 door een schot van Jonne.

Geweldige prestatie weer van onze toppers. Ze staan, samen met SKF op een gedeelde 1e plaats. Volgende week mag er weer gestreden worden in én tegen Wageningen. Eens kijken of Luke, Daniël, Julia en.Jonne het goede samenspel en de strijdkracht weer kunnen laten zien en ook dan de punten kunnen pakken.

Meer info over de Open Dag