Wedstrijdverslag: Kesteren B1 – Reehorst’45 B1

Op zaterdag 9 maart speelde de B1 tegen Reehorst’45 B1.

Eerste helft
Het begon goed in de eerste helft, met veel grote kansen om te scoren. Het eerste doelpunt kwam van Jacco. Helaas werd er toen een stip gemaakt door de tegenstander maar dit werd al snel weer goed gemaakt door Ruben met een wereldgoal en een schot.

Doelpunten
Daarna ging het een stuk slechter. De doelpunten kwamen om en om, eerst de tegenstander en daarna Kesteren. Soms zaten er 2 doelpunten verschil tussen, maar dit werd aan beide kanten snel opgelost, waardoor de wedstrijd in evenwicht bleef.

Niveau
Voor-verdedigen ging slechter dan normaal, waardoor er veel doorloopballen gescoord zijn door de tegenstander. De B1 heeft vandaag zijn niveau in geheel over de wedstrijd gezien niet gehaald. De eindstand is 14-14 geworden. Iedereen heeft weleens een slechte dag en daar kunnen we alleen maar van leren. Volgende wedstrijd zetten ze gewoon weer hun beste beentje voor.

Volgende wedstrijd
Op 23 maart speelt de B1 thuis tegen SKF. Kom zeker een keer bij de B1 kijken en/of bij het 1ste , die aankomende zaterdag om 18.50 thuis speelt tegen KVZ.