Wedstrijdverslag: Kesteren B1 – DVO/Accountor B3

Op 11 mei speelde de B1 om half 1 tegen DVO/Accountor B3.

Eerste helft
We hebben het altijd wel moeilijk met DVO en wisten dus dat we er echt voor moesten vechten wilde we deze wedstrijd winnen. Dus met die gedachte begonnen we de wedstrijd met een mooie openingsschot van Jacco, maar de vreugd was kort gevierd want vlak daarna was het alweer 1-1.  Zo ging het dus ook wel een tijdje door, als wij scoorden hun ook en andersom, uiteindelijk eindigde de eerste helft op een stand van 4-5.

Tweede helft
Na weer een peptalk van Bram gehad te hebben, gingen we de wedstrijd in met een stand van 5-5 omdat wij gelijk alweer scoorde, helaas ging het toen voor de min voor ons en lieten we er helaas veel door waardoor de stand op 6-9 terecht kwam.

We hebben tot de laatste minuut toen nog geknokt om de stand weer recht te krijgen, alleen is dat helaas niet gebeurd en hebben we deze wedstrijd afgesloten met een stand van 9-10 en ging de overwinning naar DVO.

Volgende wedstrijd
Op zaterdag 18 mei moeten wij om 12:00 tegen Fortissimo B2, wat ook weer een spannende wedstrijd gaat worden, dus zou het super leuk zijn als u komt kijken om ons aan te moedigen!