Zetten A1 – Kesteren A1

De tweede zaalwedstrijd van dit seizoen had een andere wending dan dat we verwacht hadden. Voordat de wedstrijd begonnen was gingen we zoals normaal warmlopen, maar net voordat de wedstrijd van het team dat voor ons moest spelen afgelopen was, viel Bart-Jan tijdens het warmlopen. In eerste instantie moest hij wel lachen maar toen hij naar zijn arm keek zag hij; dat er iets niet goed zat. Helaas moesten we de wedstrijd zonder hem spelen, omdat hij naar het ziekenhuis moest.

De eerste helft

De eerste helft gingen we erg gelijk op met onze tegenstanders, zij hadden het openingsschot maar daarna werd er meteen gescoord door Anne. Het bleef gelijk op gaan totdat wij met 2-5 voorstonden. Helaas ging het hierna wat minder en kwamen de tegenstanders weer terug en gingen we de rust in met een achterstand van 6-5

In de rust kregen we een peptalk van Bram, die we ook wel nodig hadden want we waren met z’n alle teleurgesteld in hoe de wedstrijd verliep. We wisten dat we beter waren dan de tegenstanders, maar het lukte niet om een goede wedstrijd te spelen.

De tweede helft

De tweede helft begon, dankzij Lisanne kwamen we op een gelijke stand, 6-6. De tweede helft verliep net zoals de eerste helft, we bleven gelijk op gaan. Wij scoorde, hun scoorde. Dit zorgde ervoor dat de wedstrijd op het einde erg spannend ging worden en dat was het ook. Gelukkig hebben we gewonnen met 13-14
We willen Bart-Jan beterschap wensen en hopen dat je weer snel kan mee korfballen, ook willen we Niels bedanken voor het invallen.