Zaterdag 12 Februari 2022

Hoi allemaal!

Wat was het weer gezellig druk in de sporthal ‘De Leede’ te Kesteren! En wat fijn dat de coronaregels zijn versoepeld. De eerste officiele wedstrijd van Kesteren 1 is een feit! Zij mochten weer in de thuishal aantreden tegen DLKV uit Didam. De competitie is dan voor de wedstrijdkorfballers opnieuw gestart met maar de helft van de poule. Voor Kesteren 1 zelfs met 3 ploegen in de poule waar er eigenlijk 4 hadden moeten zijn. Kesteren 1 heeft afgelopen zaterdag dan ook gewonnen van DLKV. Voor het eerst werd de wedstrijd live gestreamd via Youtube.

Wij als redactie van de website hopen weer op verslagen van de wedstrijden in de mailbox redactie@korfbalkesteren.nl.

Het bestuur heeft afgelopen zaterdag dan ook een vrijwilliger van onze vereniging in het zonnetje gezet. Dit is Martijn ten Hove en willen wij hem hierbij bedanken voor zijn inzet als barmedewerker en trouwe hulp bij het ophalen van het oud papier. Uit de handen van de voorzitter Adrie Pouwer ontving hij de Pons van Hattum vrijwilligers prijs 2020-2021.