Zaalseizoen 2021 – 2022

Hallo allemaal,

Nog 1 zaterdag ploeteren op het veld en we gaan weer plaats maken voor de zaal! Teminste dat hopen we……. Precies op de start van de zaaltrainingen is er weer een persconferentie over het coronavirus. Ook bij onze vereniging grijpt het weer angstig om ons heen. Wees verstandig en ga zo goed mogelijk met de regels om! Je ziet hoe belangrijk dit is voor iedereen!

Onlangs hebben we weer een redactievergadering gehad en kunnen we een nieuw redactielid verwelkomen! Het gaat om Joanne Koert uit Wageningen. Zij is familie van Henk Wemmenhove. Ze gaat voornamelijk de wedstrijdverslagen en de indeling website beheren. Dus hoop ik dat alle teams weer stukjes inleveren op redactie@korfbalkesteren.nl. Helaas was Williese Huibers op de redactievergadering verhinderd en staat dus niet op de foto. Zo bestaat de redactie nu uit 4 personen. Pons – officiele berichten, Williese – Facebook, Lisanne – Instagram en Joane – verslagen / Indeling website.

Verder is het belangrijk om te weten wanneer je moet trainen in de zaal, kijk dus op het trainingsschema op de site. De barcommissie hoopt jullie ook weer te mogen ontvangen in de kantine. Uiteraard is dit ALLEEN mogelijk met een geldig coronabewijs. Zonder dit bewijs GEEN toegang tot de kantine!

Op Zaterdag 13 en 20 November zijn er oefenwedstrijden gepland. Houd het programma dus in de gaten!

Wensen wij iedereen een fijne en succes volle zaalcompetitie toe!

Pons van Hattum