Woudenberg 2 – Kesteren 2

Zaterdag 21 september mocht Kesteren 2 weer de strijd aan gaan voor felbegeerde punten in de reserve 3e klasse. Deze zaterdag was de tegenstander Woudenberg 2. Vorig seizoen heeft Kesteren tegen Woudenberg 3 gespeeld. Een echte uitdaging dus.

Het team van coach Arjen heeft helaas nog geen 1 keer compleet kunnen trainen toch is er afgelopen week hard getraind en ging Kesteren vol goede moed het veld op. Helaas kon Dirk-Jan niet op tijd aanwezig zijn, maar goede vervanging stond paraat; Johan.

Slecht begin.
De scheidsrechter floot in en al snel werd duidelijk dat het eerste verdedigingsvak echt ‘ vakwerk’ leverde. De verdediging zat potdicht. “Er kwam bij ons geen muisje doorheen” aldus de spelers. 1 muisje wist er wel door te komen, waardoor Woudenberg met 1-0 voorkwam. Helaas gold deze muizentheorie ook voor het verdediging vak van Woudenberg. De eerste aanval van Kesteren wist pas na 16 minuten te scoren waardoor Kesteren weer gelijk kwam. De teams wisten daarna beter de korf te vinden. Ondanks dat er hard gewerkt werd voor elke bal werd er niet veel gescoord. De teams gingen de kleedkamer in met een 4-4 ruststand.

2e helft.
De tweede helft begon met 2 wissels. Dirk-Jan was gearriveerd en klaar om versterking te brengen in de eerste aanval. Ook Alieke werd in dit vak ingezet. Kesteren opende de tweede helft met scoren, maar wist daarna weer 10 minuten niet tot scoren te komen, waar Woudenberg dit wel 3 keer deed. Kesteren kwam met 5-7 achter.
Dit liet het team niet op zich zitten en zette een tandje bij. 7-8 was hierbij het resultaat.
Woudenberg had ook een aantal wissels paraat die fris en fruitig aan het duel begonnen. Kesteren kon weinig duelkracht meer opbrengen, waardoor Woudenberg meerdere keren kon herhalen en uiteindelijk de score op 10-8 bracht.
Doelputenmakers: Bram (2), Johan(1), Teunis (2) Suzanne (3)

Jammer!!!
Helaas heeft Kesteren 2 ondanks het harde werken nog geen punten kunnen bemachtigen in de reserve derde klasse. Toch zien de wedstrijden en het spel er veelbelovend uit. Aanstaande woensdag zal het team een inhaalwedstrijd spelen in Ter schuur tegen Revival 2. We kunnen alle aanmoediging gebruiken!

Zaterdag 28 september speelt Kesteren 2 om 17.00 thuis tegen Viking.
Wij hebben er alle vertrouwen in dat er punten veroverd zullen worden! Wilt u daar getuige van zijn? Kom ons dan aanmoedigen!!!!