Wedstrijdverslag Tiel ’72 D2 – Kesteren D1

We begonnen een beetje afwachtend aan de wedstrijd en kwamen met 3-0 achter. Daarna werden we wakker en knokte we ons terug naar 3-3. Daarna verslapte het even waarna het direct 4-3 stond. Gelukkig pakte we het direct op en Arian scoorde de 4-4. Helaas werd die afgekeurd vanwege het bewegen van de paal. Uit de tegenaanval scoorde Tiel direct 5-3. Daarna gaven wij nog 1 puntje weg, maar scoorde we ook nog een puntje, waarna de ruststand 6-4 was. Pieter-Jan heeft er 2 gemaakt, en Fieke & Nick allebei 1.

De tweede helft begonnen we goed. We verdedigde goed en hadden mooie aanvallen, met mooie kansen maar de afronding was wat minder. Bij Tiel rolden de ballen er steeds in, en bij ons steeds ernaast. uiteindelijk hebben we helaas verloren met 14-4.

Volgende week zaterdag (28 september) spelen we thuis tegen Tiel ’72, als u zin heeft om te komen kijken bent u van harte uitgenodigd.