Wedstrijdverslag: Hazenkamp B1- Kesteren B1

Vandaag moesten we uit naar Nijmegen tegen Hazenkamp B1. In de eerste helft ging het vooral heel goed in het vak van Anne, Maren, Jacco en Tom. Jacco scoorde 2 doelpunten; een korte kans en een doorloopbal. Jaël knalde er ook 2 doelpunten in, een schot en een doorloopbal. Helaas werden er ook 3 doelpunten tegen ons gemaakt, dus gingen we met 3-4 voor ons de rust in. Nadat we weer wat krachten op hadden gedaan gingen we weer vol goede moed verder. Nu ging het in het vak van ons (Jaël, Emma, Ruben, Lisanne) ook veel beter. Dat kwam vooral omdat we heel goed dicht hielden. Henno kwam er in deze helft in voor Lisanne. Ruben, Jacco, Maren en Anne maakten allemaal nog een doelpuntje en de stand werd hierdoor 4-7. Als laatst maakte Henno nog een doorloopbal dus eindigden we met een stand van 4-8. Gewonnen dus!!

Volgende week spelen wij tegen Wageningen, dus kom zeker even kijken!

Groetjes Emma.