Wedstrijdverslag: Kesteren B1 – Fortissimo B2

We gingen al wat gespannen de wedstrijd in omdat Fortissimo eerste stond en dat werd al gelijk zichtbaar door de 1-0 tegen Ruben een heel ver afstandsschotā€¦ bam erin, gelukkig maakte maren een mooie korte kans, we speelde de hele tijd met vlagen goed, we stonden 4-2 achter maar kwamen weer terug tot de 7-4! Toen gingen zij weer scoren en stond het in de rust 7-6 voor ons. Na de rust paften ze er gelijk weer 1 in maar wij ook en zo ging het wel even door tot de 10-10 daarna gingen wij steeds sterker spelen en wisten we een voorsprong van 3 punten te halen!

En weer kwamen ze terug ze kwamen nog tot de 13Ā  maar wij sloegen weer terug en pakten de 2 punten voorsprong en toen was daar eindelijk het verlossende fluitje, de wedstijd was afgelopen en we hadden gewonnen, tegen de koploper! (Als zij hadden gewonnen waren ze al kampioen.)

Bedankt voor het meedoen, Bart-jan en Anneline!