Wedstrijdverslag F1 11/02/2023

Zaterdag hebben wij een wedstrijd tegen Wageningen F1 gespeeld.

In de eerste 10 minuten begonnen Anne, Emma, Levi en Luuk. Vol goede moed begon de F aan de wedstrijd. Maar al snel stonden we 3 punten achter en mocht er een superspeler in. Dat was Elias. Toen ging het al iets beter, maar de doelpunten bij Kesteren kwamen nog niet. Het stond namelijk 5-0 na de eerste kwart.

In de eerste rust kreeg de f nog wat tips en toen was het aan de beurt voor de andere 4 spelers, Julian, Elias, Naomi en Lisa stonden erin. Levi was superspeler.

De F onderschepte veel ballen, en na een paar minuten kreeg Julian de bal. 2 tegenstanders gingen heel snel naar hem toe om te verdedigen, maar ze waren allebei te laat, Julian schoot en hij zat raak! De 6-1 was gemaakt! Toen de 10 minuten van de tweede kwart voorbij waren stonden ze met 10-1 achter.

In de derde kwart gingen de andere vier spelers er weer in, Anne, Emma Levi en Luuk. Naomi was superspeler. Ze deden hun best, maar konden niet voorkomen dat de tegenstanders nog 4 punten maakten.

Julian, Elias, Naomi en Lisa gingen er in de laatste kwart weer in. Luuk was superspeler. Emma pakte de spandoeken erbij en begon samen met de andere wissels vanaf de bank aan te moedigen. In de laatste minuut ging Elias vol voor de bal, maar hij struikelde en viel met zijn hoofd tegen de paal aan… Elias ging er uit en Levi ging er voor de laatste minuut nog even in. Het lukte de F niet om in de laatste kwart nog te scoren. Wel scoorde Wageningen nog en verloor de F helaas met 20-1 van Wageningen F1.

Maar met voor Lisa de tweede wedstrijd en voor Julian en Luuk de vierde wedstrijd heeft de F het heel goed gedaan en mogen ze trots op zichzelf zijn!