Wedstrijdverslag: Wageningen E9 – Kesteren E1

Vandaag moest de E1 van Kesteren tegen Wageningen E9. We moesten allemaal vroeg ons bed uit want om kwart over 8 verzamelden we. Het was een uitwedstrijd en daarom kropen we allemaal gezellig bij Luke en Daniel in de lekkere warme auto op weg naar Wageningen.

In het begin van de wedstrijd moesten we allemaal even inkomen. We vonden het moeilijk om de bal te spelen en al helemaal om hem in de korf te krijgen. Na wat tips in de eerste pauze ging het al veel beter. We probeerde een paar keer heel goed een doorloopbal te maken, maar ze wilde net niet in de korf. Helaas scoorde de tegenstander wel een doelpunt en stonden we 1 punt achter.

Tweede helft
Gelukkig hadden we weer even een paar minuutjes pauze om krachten op te doen uit onze ontbijtkoek, banaan en drinken, en kregen we weer wat tips. We gingen weer goed verder met veel doorloopballen en Jonne schoot nog een paar keer bijna in de korf. Ook Luke probeerde nog de korf te raken maar helaas was deze ook mis. De tegenstander scoorde wel nog een keer en daarmee stonden we 2-0 achter.

Na de laatste korte pauze mocht Ilse die vandaag voor het eerst meeging ook nog even meedoen. Ze verdedigde heel goed haar tegenstander en rende heel hard. De strafworpen aan het eind van de wedstrijd zaten vandaag ook niet mee, maar we kunnen wel zeggen dat we een hele leuke wedstrijd hebben gehad en ook heel goed gespeeld.