Wedstrijdverslag: Wageningen D4 – Kesteren D1

Zaterdagochtend 2 maart gingen we met ons team naar Wageningen waar we om 10.15 uur tegen Wageningen D4 moesten spelen.

Eerste helft
De scheidsrechter floot de wedstrijd in en we konden de wedstrijd beginnen. Op aanvallend gebied kon je zien dat we deze week niet getraind hadden in verband met de voorjaarsvakantie. Het team van Wageningen en wij waren aan elkaar gewaagd. Deze helft scoorde Louise (1x) en P-J (2x). Wageningen scoorde ook drie keer dus stonden we met 3-3 gelijk in de eerste helft.

Rust
Rianne en Anne vertelde ons waar we op moesten letten en er vond een wisseling plaats zodat we weer met frisse energie de tweede helft in konden gaan.

Tweede helft
De laatste 5 minuten was het erg spannend. Ineens staat Wageningen met 2 punten voor en moeten wij erg ons best doen om daar nog iets aan te doen. En dan ineens scoort Angelique in deze laatste 5 minuten 2 keer. In deze helft scoorde Pietrick (1x), Bart (1x), P-J (2x) en Angelique (2x). De uitslag was 9-9 en staan wij nog steeds boven aan.