Wedstrijdverslag: DVO/Accountor D5 – Kesteren D1

Op zaterdag 23 maart speelde de D1 om 9 uur een uitwedstrijd tegen DVO/Accountor D5.

Wedstrijdverloop
We begonnen de wedstrijd niet zo goed: Angelique kreeg een doelpunt tegen. Gelukkig, scoorde Pieter Jan daarna twee keer. Dus stond het 2 – 1. Toen kregen we twee doelpunten tegen.  Een tegen Pieter Jan en een tegen Renske. Toen kreeg de tegenstander een stip en die zat, dus de stand was:  4 – 2.

Hierna scoorden Marco en Pieter Jan allebei, dus stond het: 4 – 4. Toen kreeg Pieter Jan een tegendoelpunt, maar scoorde hij ook nog. En Pietrick scoorde ook nog, toen stonden we voor.

Spannend einde
Maar we werden gehaast, dus kregen we een tegendoelpunt, toen maakte Pietrick nog een mooie doorloopbal en die zat. En daarmee hebben we gewonnen!

Wij willen u/jou uitnodigen om zaterdag, 30 maart ’19, bij ons te komen kijken, om 14:00 uur.