Wedstrijdverslag: Victum B2 – Kesteren B2

Op zaterdag 11 mei speelde Kesteren B2 uit tegen Victum B2. Voor deze wedstrijd werden een paar invallers geregeld. Het leeftijdsverschil was erg groot, maar we gingen er toch met volle motivatie tegenaan.

Eerste helft

Helaas waren de openingstreffers voor Victum, maar al gauw was het Jos (C2) die met een doorloopbal zijn lange heer voorbij wist te lopen, waardoor het 2-1 stond. En daarna was het al snel Niels (C2) die met een prachtig schot een puntje wist te pakken, stand: 4-2.

Tweede helft

Na een toespraak van onze coach gingen we er weer tegenaan en was het Niels die uit een zelf verdiende strafworp scoorde. Daarna volgde een mooie doorloopbal uit handen van Henno, na een mooie pass uit het andere vak. Later scoorde Ruben nog en Annelies sloot de wedstrijd af met een strafworp.

Helaas hebben we met 9-6 verloren, maar we willen de invallers bedanken voor hun inzet.