Wedstrijdverslag: Wageningen B3 – Kesteren B1

Op zaterdag 30 maart speelde Kesteren B1 de laatste zaalwedstrijd van het seizoen uit tegen Wageningen B3.

Eerste helft
De wedstrijd begon wat rommelig doordat de scheidsrechter niet kwam opdagen en we een andere scheidsrechter kregen. Anne scoorde het openingsschot maar al snel scoorde Wageningen ook. In het begin bleven we een beetje gelijk maar al snel scoorde wij meer dan hun en stond het 2-4. En we bleven scoren en gingen de rust in met 3-8.

Na een toespraak van Bram in de rust gingen we weer verder met de wedstrijd.

Tweede helft
De tweede helft verliep wat gemakkelijker dan de eerste helft we scoorden erg veel, halverwege de 2de helft stond het 5-15. We hadden een vechtlust en we werkte voor elkaar dit zorgde ervoor dat we de wedstrijd wonnen met 9-20.

Het was een prima wedstrijd en een goede afsluiting van het zaalseizoen, een wedstrijd om op verder te bouwen.