Wedstrijdverslag: Kesteren B1 – Wageningen B3

Woensdag avond 5 juni speelde de B1 tegen Wageningen B3. De vorige keer hadden we met 11-1 gewonnen, maar deze keer zag je echt dat Wageningen wilde winnen.

Eerste helft
Jacco begon met een mooie doorloopbal. Nadat wij hadden gescoord maakte Wageningen een stip. Het andere aanvalsvak begon met de aanval en gelijk was Ruben daar om een mooie doorloopbal te maken. Lisanne dacht ik heb ook nog niet gescoord, laat ik dat maar eens even doen. Na dat mooie doelpunt van Lisanne stond het 3-1.

Daarna kwam Jacco nog met een mooi schot, maar toen kwam Wageningen er weer aan. Ze maakten er twee, één tegen Anne en één tegen Maren. Voor de rust maakte Jacco nog een mooie doorloopbal, en gingen we met 6-3 de rust in. Wageningen zei zelf al: ‘we hebben er in ieder geval al meer dan 1’.

Tweede helft
Na de rust werd het al gauw 7-3 door Anne, maar kregen we ook weer een schot tegen, het stond 7-4. Emma had nog niet gescoord, maar daar kwam gauw verandering in. Ze maakte een mooi schot. Jacco maakte ook weer eens een mooi schot, en het was 9-4. Helaas kwam er toen één doelpunt tegen Lisanne, maar gelukkig was Henno daar om het allemaal weer goed te maken, het was 10-5.

Maar Wageningen bleef doorvechten, ze maakte er drie, maar Emma en Lisanne dachten dat laten wij niet gebeuren en ze scoorde er allebei nog één. En op het laatste moment kwam er nog een schot van Wageningen. Na een wedstrijd, met een paar mooie air balls, hebben we toch gewonnen met 12-9. Helaas niet met zo’n mooie uitslag als de vorige keer, maar toch gewonnen.

Volgende wedstrijd
Wij bedanken het publiek voor het aanmoedigen. Zaterdag 15 juni spelen wij uit, maar u bent van harte uitgenodigd om mee te gaan naar Bennekom. Wel spelen Kesteren 1 & 2 thuis, dus daar kunt u ook gaan kijken.