Wedstrijdverslag: Kesteren B1 – SKF B3

Op 23 maart speelde de B1 om 5 uur tegen SKF B3.

Eerste helft
We begonnen onze wedstrijd best wel lekker. We moesten wel even vechten voor onze doelpunten, maar dat lukte aardig, want na een aantal minuten kwamen we al voor te staan en maakten we mooie doorloopballen en schoten. Ruben maakte natuurlijk weer een mooie doorloopbal met 1 hand, en Maren scoorde een afstandsschot van heel erg ver. Verder werd er nog door veel Kesterense spelers gescoord want we gingen de rust in met 11-6.

De doorgelaten puntjes kwamen vooral doordat we veel risico namen op het voorverdedigen en de tegenstanders dan weleens over je heen gooien of achter de korf wegtrekken.

Tweede helft
De 2de helft moesten we heel even inkomen maar raakte daarna weer lekker op gang. We hebben de 2de helft namelijk maar 1 doelpunt doorgelaten en nog heel wat gescoord.

Overwinning
Ondanks dat we uiteindelijk gewonnen hebben met 20-7 hadden we nog wel veel dikker kunnen winnen als we onze kansen nog beter hadden afgerond. Er zijn namelijk best een hoop schoten gemist en zelfs ook heel wat doorloopballen. We weten dus in ieder geval weer waar op getraind moet worden en dan zullen we zien of we volgende week nog dikker kunnen gaan winnen. Hoe dan ook, we hebben wel weer mooi gewonnen!