We houden het nog spannend

Deze week speelde de B1 de belangrijkste wedstrijd van het seizoen tegen het Bosch. In de verdediging begonnen Julia, Sophie, Jonne en Kian en in de aanval begonnen Wilke, Renske, Marriët en Bart. We begonnen de wedstrijd met drie punten tegen terwijl Jens ‘hup Kesteren’ schreeuwde, scoorde Sophie en Wilke en was de stand 2-3. We kregen twee punten tegen en daarna een schot van Kian. Het Bosch scoorde voor de rust nog. En we gingen de rust in met 3-6.

We kregen in de rust nog wat tips en tops en toen begon de tweede helft, met twee schoten van Wilke en Jonne. We kregen een schot tegen. Toen kreeg Wilke de bal en probeerde een diepe bal naar Marriët te gooien die iets te hoog werd gegooid. Marriët probeerde de bal binnen te houden dat lukte maar ze kwam wel tegen de muur aan. Helaas kwam de bal in de handen van de tegenstanders. Wilke scoorde en daarna kregen we een schot tegen. De stand was 6-8. We hadden verloren. We dachten dat we geen kampioen meer konden worden. Uiteindelijk kon dat toch nog wel! Wij hadden de vorige wedstrijd met drie punten verschil gewonnen en zij nu met twee punten verschil. Dus stonden we nog eerste. En als we alleen wedstrijden die we nu nog krijgen winnen zijn we kampioen!

Jens en Maud bedankt voor het aanmoedigen en Julia bedankt voor het meedoen. De volgende wedstrijd spelen we 2 maart tegen SKF thuis in de Leede om 14:00. Zien we u dan?