We gingen voor de winst!!!

We begonnen de wedstrijd met Renske, Wilke (heer), Marriët en Bart in de aanval en Esther, Sophie, Jonne en Kian begonnen in de verdediging.

De wedstrijd begon en Renske schoot gelijk de 1-0 de tegenstanders vonden dat blijkbaar niet goed en scoorde toen ook raak. Daarna schoten Jonne en Esther ook raak en stond het 3-1. de tegenstanders scoorde weer. Het antwoord van Kesteren was een korte kans van Wilke. De tegenstanders scoorde nog en Kian maakte ook nog een punt. Toen gingen we de rust in en stond het 5-3. Rianne was tevreden en we gingen de tweede helft in met goede moed.

We begonnen gelijk met twee schoten van Renske en in het andere vak schoten ook Esther en Jonne. Renske kreeg toen een stip en iemand op de tribune zei dat die toch niet raak zou zijn maar die was wel raak natuurlijk. De stand was inmiddels opgeklommen naar 10-3 daarna scoorde Wilke, Kian, Esther en Renske nog een paar keer. We kregen geen tegendoelpunten meer. We sloten deze wedstrijd af met een winnende stand van 17-3.
Zaterdag 18 november om 15:10 spelen wij tegen Activitas thuis (bij de Leede) zien we u dan?