We are the champions!

Deze week zijn we afgereisd naar Maurik want we moesten tegen Activitas B1. Vol goede moed kwamen we daar aan, want als we winnen zijn we kampioen. Na een voorbespreking met Rianne begonnen we aan een goeie warming-up en vervolgens inschieten. Toen we wilden gaan inschieten kwamen we er achter dat ze daar geen oranje ballen hadden maar nog de geel/blauwe en zwart/witte ballen. Maar dat hield ons niet tegen.

Daar klonk het 1e fluit signaal, de wedstrijd was begonnen. Onze vakken waren: aanval: Renske, Sophie, Jonne en Bart. Verdediging: Marriƫt, Esther, Wilke(heer) en Kian. Activitas mocht beginnen maar ze raakte de bal al gauw kwijt. Daar benutte onze aanval van want Renske scoorde gelijk het 1e doelpunt. Maar helaas had activitas daar een antwoord op. Het stond 1-1. Kesteren werd door het vele publiek die we hadden meegenomen goed aangemoedigd en daardoor volgde al snel de 1-2 en de 1-3 gescoord door Esther. Ook jonne scoorde 2 keer en werd het 1-5. Net voor het einde van de 1e helft maakte Wilke nog de 1-6. Daar klink het fluitsignaal, de 1e helft was voorbij.

Tevreden gingen we de kleedkamer in. Daar kregen we te horen van Rianne dat ze tevreden met ons was. We kregen nog een paar laatste tips, dronken nog een paar slokken water en we konden weer gaan beginnen. Nu begint Kesteren met de bal. Al gauw schoten Wilke (2x), Bart en Renske er nog 5. De stand was nu 1-10. Het duurde effe maar ook Activitas schoot er weer 1 in. Gelukkig hadden Renske, Wilke en Jonne er nog 3 in geschoten. Helaas kregen we er nog 2 tegen maar Renske had daar een antwoord op en scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd. Daarmee eindigde de wedstrijd met 4-14. KESTEREN B1 IS KAMPIOEN. Bedankt naar het publiek. Zelfs de coach van het 1e kwam kijken naar ons talent. Julia jij ook bedankt.
Wilt u ons nog vaker zien Shinen in het veldseizoen, kijk dan op de site of KNKV voor onze wedstrijden. Hopelijk tot de volgende keer.