Wageningen A5 – Kesteren A1

Op zaterdag 21 September, een mooie dag. Goed weer om een wedstrijd te spelen. We begonnen de wedstrijd met een goed gevoel, maar we begonnen niet heel goed we kregen meteen een doorloopbal tegen. Maar daarna scoorde we er al snel weer 5 doelpunten. En we waren veel beter dan Wageningen en in de rust stond het 1-5. In de rust krijgen we het doel van Bram om er nog zeker 10 te maken.
We begonnen de tweede helft niet zo goed want we kregen er meteen weer 1 tegen, maar we gaven niet op en gingen door. Bart-jan scoorde de 2-6 en we gingen weer door. Uiteindelijk heeft Wageningen niet meer gescoord, maar wij wel. Het is 2-14 geworden. En doordat Noviomagum 4-5 van Dot, de andere uit onze poule, heeft verloren staan wij nu eerste in de competitie met 2 punten voorsprong.

Volgende week de return in Kesteren. Kom gerust even kijken!