Vrijwilligers bij Kesteren

Wat is het mooi om weer te kunnen korfballen! Ook het gezellig bij het elkaar komen in de kantine is weer mogelijk! Zaterdag was het dan ook weer gezellig in de korfbalkantine. Afgelopen Zaterdag waren er 3 wedstrijden in de Sporthal ‘De Leede’. We begonnen de middag met Kesteren A1 en daarna Kesteren E1 en afsluiting Kesteren 2. Wat is het leuk om alle ouders weer te zien bij de wedstrijd van de E1. Ondanks de overmacht van de tegenpartij wist Kesteren E1 toch nog met elkaar een leuke wedstrijd neer te zetten. Kesteren A1 en Kesteren 2 moesten ook helaas met verlies naar huis. Bij Kesteren 2 was SIOS ’61 1 niet compleet wat betreft dames en moesten zij het met een overtal aan heren doen. Dit is eigenlijk niet de bedoeling maar werd geaccepteerd. Kesteren A1 heeft ook een korte competitie omdat zij in wedstrijdkorfbal spelen. Helaas hebben ze nu 2 wedstrijden verloren. Hopelijk gaat het tegen Tiel lukken om te winnen. Alle support voor deze wedstrijden zijn welkom! Evenals vorige week mochten we als bestuur ook weer de Pons van Hattum vrijwilligersprijs uitreiken. Deze keer gebeurde dit na de wedstrijd van Kesteren A1 en ontving Bram van de Wetering deze prijs voor het seizoen 2018 – 2019. Wij bedanken hem dan ook voor de inzet als trainer voor Kesteren A1 maar ook als voormalig TC-lid en die keren dat hij de senioren training gaf. Voor ons een betrokken vrijwilliger en hopen dat hij dit nog lang zal blijven doen.