Verslagen door de hitte

Daar zijn we weer met het wedstrijd verslag van de B1. Vandaag moesten we uit tegen Animo B1. Voor de wedstrijd kregen we nog wat moed ingesproken door onze coach Rianne. Daarna nog even inschieten en we konden gaan beginnen. In de aanval begonnen: Kian, Bart, Marriët en Renske. In de verdediging begonnen: Jonne, Wilke(als heer), Esther en Sophie.

We begonnen de wedstrijd goed met een schot door Renske waardoor de stand 0-1 werd. Al snel volgde de 0-2 ook door Renske. Snel wisselen van vak en we konden weer verder. Helaas kregen we ons eerste doelpunten al snel tegen waardoor de stand gelijk was 2-2. Helaas scoorde Animo nog 2 keer en was de stand 4-2. Gelukkig scoorde Sophie er voor de rust nog 1 en was de stand in de rust 4-3. In de rust kregen we weer nieuwe moed ingesproken en kregen we nog wat tips van Rianne. Nog even een Dextro op eten, wat water over onze hoofden gooien, flessen vullen en we konden weer gaan beginnen.

Al gauw scoorde Wilke de gelijk maker 4-4 maar Animo had alweer een antwoord, want ook daar werd al snel gescoord en was de stand 5-4. Door de hitte wist helaas Kesteren er niks meer in te krijgen en daar zag Animo hun kansen in ze scoorde er nog 2 en zo eindigde de wedstrijd met 7-4 voor Animo. Helaas hebben we verloren maar dat betekent alleen maar dat we nog genoeg te leren hebben.

Natuurlijk hadden we ook nog wat hoogtepunten in de wedstrijd:
Er werden mooie slidingen gemaakt onder andere door Wilke die nu rode knieën heeft maar ja dat hoort nou eenmaal bij korfbal op kunstgras. We hopen u/jij zaterdag 23 september weer te zien dan moeten we uit tegen Tiel B2 om 11:00. Hopelijk tot dan