Update 2 Corona crisis

Update 2 Corona crisis. 17-Maart-2020

Beste leden/ouders/supporters/betrokkenen,

Gisteren heeft het KNKV een update gegeven naar aanleiding van de aanvullende maatregelen welke afgelopen zondag door het Kabinet zijn aangekondigd. Hierbij even een opsomming van alle feiten.

Tot en met 6 april geen enkele activiteit bij Kesteren Korfbal.

Top korfbal zaal:
Geen Finale in Ahoy op 4 april.
Geen Damesfinale op 5 april.
Voor beide evenementen wordt door het KNKV bekeken of er op een ander moment gespeeld kan worden
Voor verdere afwikkeling van de Korfbal League, Hoofdklasse, A-jeugd Hoofdklasse en Dames Topklasse wordt er uiterlijk 6 april een beslissing genomen.

Wedstrijd korfbal zaal (Kesteren 1 + Kesteren 2):
Alle openstaande wedstrijden worden niet meer gespeeld.
Over de eindstand, aangaande promotie en degradatie wordt uiterlijk vrijdag 20 maart een beslissing genomen.

Breedte korfbal zaal:
(overige teams Kesteren):
De competitie 2019/2020 wordt als niet gespeeld beschouwd. Dit besluit heeft nauwelijks invloed in de indeling voor het seizoen 2020/2021 omdat hier op sterkte wordt ingedeeld.

Veldcompetitie:
Tot en met donderdag 16 april zijn alle wedstrijden afgelast. Uiterlijk 6 april zal het KNKV hier een verdere update over geven.

Volledige tekst vind je op de onderstaande link:

Wanneer er weer ontwikkelingen zijn houden we je natuurlijk direct weer op de hoogte.
Met gezonde en sportieve groet.,
TC Kesteren Korfbal.