Tweede plek voor de B1

Deze week moest de B1 tegen Tiel we moesten deze of de volgende wedstijd winnen om nog tweede te worden. Na de verloren wedstijd tegen Animo waren we gebrand om te winnen. En we gingen goed van start Renske scoorde gelijk de 1-0 met een mooi schot daarna scoorde Bart de 2-0 met een heel mooi vlak schot en zelfs de tegenstander vond hem mooi. We vervolgde de wedstrijd met de 3-0 die Julia wist te maken met een doorloopbal en daarna schoot Wilke de 4-0 er in.

Maar toen scoorde Tiel de 4-1 dat was jammer maar we moesten door! Maar voor de rust ging er niks meer in we hadden wel wat kansen maar die gingen helaas mis. In de rust stonden we dus voor maar daar ging het de vorige keer mis toen werd het helaas nog gelijk dus dit keer gingen we nog beter ons best doen. We begonnen de tweede helft goed met een doorloopbal van Renske. Toen scoorde Jonne ook een doorloopbal en stond het 6-1. Toen kreeg Wilke een stip mee en hoe kan het ook anders dan dat die erin zat. Vervolgens schoot Renske weer met een vlak schot de bal er in voor de 8-1. En als laatste maakte Renske het laatste puntje met een mooie doorloopbal. We waren na afloop van de wedstrijd erg blij met ons behaalde resultaat vooral omdat we de vorige keer gelijk gespeelt hebben tegen Tiel. We zijn dus gegarandeerd tweede in onze poule maar niet getreurd volgende week staat de laatste wedstijd van het veldseizoen op het programma tegen Wageningen zien we u dan ook. Maud en Julia heel erg bedankt voor het invallen en tot de volgende keer.