Tiel ’72 A2 – Kesteren A1

Zaterdag 1 februari 2020 speelde de A1 uit tegen Tiel A2

De opstelling van vandaag was anders, Maren kan nog steeds niet spelen met haar blessure en Lisa was afwezig. Dus voorafgaande aan de wedstrijd moest er heel wat geregeld worden om een compleet team te krijgen. Gelukkig heeft de B1 onze wedstijd gered, Jelle, Hidde, Anneline en Marlijne waren bereid om mee te gaan.

Voorafgaande aan de wedstrijd kregen we te horen dat we goede kansen moesten nemen, fel moesten verdedigen, zorgen dat wij de wedstrijd bepaalde, de duels altijd aan moesten gaan en verassend/gevarieerd spel moesten spelen.

De wedstrijd begon en we werden meteen wakker gemaakt door een punt van de tegenstander, gelukkig reageerde ons aanvalsvak hier goed op en maakte meteen een tegendoelpunt (1-1). Waarna er 3 fouten werden gemaakt door de tegenstander waardoor we 2 strafworpen en 1 vrijebal kregen die gezamenlijk met een doorloopbal van Ruben voor een mooie voorsprong zorgde (1- 5). Helaas speelde wij ook niet foutloos en kregen we ook 2 vrijeballen en 2 schoten tegen (5-5). Hierna werd er tot de rust om en om gescoord tot een stand van 7-8.

De 2de helft begonnen beter dan de eerste met 2 mooie punten. Helaas kregen we daarna wel weer een schot tegen. Waarna er weer 2 gescoord werden door Emma en Ruben. Hierna scoorde de tegenstander er nog 3 en wij nog 2, wat uiteindelijk de stand tot 11-14 bracht.

Weer een winst in de pocket.

We hebben de tweede plaats weten te behouden, ten aanzien van Tiel die nog steeds op de derde plaats staat.

We willen graag onze wissels van de B bedanken!