Tiel 6 – Kesteren 2 10-09-2022

Er werd vorige zaterdag tegen een bekende tegenstander gespeelt door Kesteren 2. Tiel 6 was namelijk het 2de al bekend door het jubileum toernooi van Tiel’72 twee weken terug.

Bij aankomst in Tiel werden er een aantal telefoontjes bij gepakt om buienradar te bekijken, gelukkig viel de regen uiteindelijk mee en kon de wedstrijd in “redelijk” goed weer gespeelt worden.

Het eerste puntje viel aan onze kant met een mooi schot van Annelieke 0-1. Helaas werd er gelijk antwoord gegeven door Tiel met de 1-1. Jorine was het hier niet mee eens een maakte de 1-2. Helaas kwamen de tegenstanders al gauw terug met twee punten 3-2 en stond het 2de voor het eerst deze wedstrijd achter. Maar Kesteren 2 was nu goed warm gedraaid en de punten vlogen de tegenstanders om de oren, wel zeven punten tot het fluitsignaal van de rust zonder ook maar een punt van de tegenstanders 3-9!

Na een goede bespreking in de rust, kwam Kesteren 2 weer het veld op. Helaas startte de tweede helft wat minder goed. Er werden namelijk meteen twee schoten gemaakt door de tegenstanders 5-9. Waarna er telkens om de beurt gescoord werd tot de 7-12 en Martijn de wedstrijd eindigde met een mooi schot 7-13.

Ook al was er een kleine dip in het begin van de tweede helft, is er een zeer geslaagde wedstrijd gespeeld door Kesteren 2. En is de eerste echte winst van dit seizoen binnen!

Alle teams van Kesteren spelen aankomende zaterdag 17 september thuis (Behalve het 2de deze wedstrijd is verplaatst) dus kom zeker met z’n allen kijken en aanmoedigen!

Deze week met de extra groetjes van Leon en Ruben 😉