Start Zaalseizoen 2022-2023

Hallo allemaal!

Het veld-najaar zit er al weer op en eigenlijk zijn we alweer gewend aan de trainingen in de zaal. Behalve de Welpjes die hebben zaterdag nog op het veld getraind.

Vanaf Dinsdag 8 November 2022 starten we dan officieel met de Zaalcompetitie. Op 12 November en 19 November zijn er oefenwedstrijden en de start van de eerste ronde is op zaterdag 26 November 2022.

Voor diegeen die het nog niet gezien hebben de kunstgrasvelden buiten krijgen al echt een fraai gezicht! We kunnen met zijn alle trots op onze nieuwe velden zijn!

Inmiddels heb ik de trainingstijden en het wedstrijdprogramma geplaatst. Belangrijke informatie is dat er nog dingen kunnen wijzigen in de oefen periode. Denk daar bij aan wijzigingen in de trainingstijden en/of het wedstrijdprogramma als de opstellingen. Officieel is het programma Maandag 7 November 2022 om 23:59 uur definitief. Dan koimen de wedstrijden in de KNKV-wedstrijdzaken app te staan. De chauffeurs zullen ook bij de nieuwe versie na maandag aangewezen worden.

Heb je vragen of wil je doorgeven wanneer je niet kunt rijden of fluiten laat het ons even weten!

Namens de TC,

Pons van Hattum