Start Seizoen 2021 – 2022

Hallo allemaal!

Iedereen een fijne vakantie gehad? Of misschien ben je nog wel op vakantie. Korfbalvereniging Kesteren gaat weer van start!

Naar een jaar zonder competitie kunnen we weer starten met een competitie! Ik verlang er weer helemaal naar dat de velden weer lekker gevuld zijn!

Hopelijk heeft iedereen er weer zin in! We hebben als vereniging wel wat achterstand in te halen.

Volgende week gaan we starten met korfbaltrainingen op school en gaan we ons klaar maken voor het schoolkorfbaltoernooi.

Deze is op Woensdag 6 Oktober 2021. Heb jij tijd om mee te helpen? Laat het even weten aan schoolkorfbal@korfbalkesteren.nl.

Uiteraard begrijpen we dat het voor iedereen weer wennen is maar we gaan er met elkaar weer een fijn seizoen van maken! Hieronder vind je nog even de link naar de trainingstijden en het wedstrijdprogramma. Laat wel even weten als je niet aanwezig bent bij wedstrijd of training. Dit is wel zo prettig voor de trainer en het wedstrijdsecretariaat voor het vervangen van spelers. Ook ouders vragen wij weer allert te zijn wat betreft het rijden. Kunt u niet rijden probeer dan onderling te ruilen. Dit geld eveneens voor de scheidsrechters.

Hierbij dan de links naar de trainingstijden en het wedstrijdprogramma:

Trainingstijden

Rest mij iedereen een goede competitie start toe te wensen en zien we je weer graag op de velden!

Pons van Hattum