Spannende overwinning tegen Arena

Deze week moesten we tegen Arena B1. Dit was onze eerste veldwedstrijd dus we gingen er met volle moet in.

De wedstrijd begon en de aanval werd gelijk ingezet. Helaas onderschepte Arena de bal, en daaruit kwam helaas ook een doelpunt. Dit zette ons allemaal aan want gelijk gingen we beter spelen. Er werd een aangeef neergezet en Jonne ging voor de doorloopbal die er in ging. We wisselden en Kian maakte een mooi schot. Helaas scoorde Arena gelijk erna weer. De scheids floot af en we gingen de rust in. We bespraken wat verbeterpuntjes maar we waren vooral tevreden over hoe het ging.

Met volle moed gingen we de wedstrijd weer in. Het begin iets minder goed, want we kregen weer een doelpunt tegen. De stand was nu 2-3. Maar het hoefde niet lang te duren want Renske kreeg een stip mee en die ging er gelukkig in. Alleen niet lang daarna maakte Arena ook weer een doelpunt. We reageerden terug met een mooi schot van Wilke. Niet lang daarna maakte Jonne ook een schot die er ook in ging. Helaas kreeg Arena nog een laatste kans en die schoten ze erin. Daarna maakte Kian de winnende doorloopbal en was de eindstand 6-5. We hadden gewonnen en daar waren we erg blij mee!

Julia bedankt voor het meedoen en het publiek bedankt voor het kijken. De volgende wedstrijd spelen we dinsdag 16 april om 19:00 uur bij de Leede. Zien we u dan?