Soeptoernooi

Soeptoernooi Maandag 6 Juni 2022 om 13:00 uur.

Wij van de activiteitencommissie vinden het fijn om weer activiteiten te kunnen organiseren. We hebben dan ook een aantal activiteiten gepland staan in juni ter afsluiting van dit seizoen. Dit heb je inmiddels denken wij kunnen zien op het opgavenbord hangend in de kantine. Gemist? Geeft niet want opgeven kan nog tot en met het Soeptoernooi.

Sprekend over het Soeptoernooi doen wij bij deze een oproep aan alle leden, papa’s, mama’s, broertjes, zusjes en welk familielid of bekende dan ook DOE MEE! Het gaat weer zoals vanouds een gezellig toernooi worden! Teams worden gemaakt in alle leeftijden door elkaar (vandaar Soeptoernooi). En natuurlijk de lekkere Soep met broodjes van Willem.

Heb je vragen of wil je opgaven doen van een activiteit? Schroom niet en mail ons naar activiteiten@korfbalkesteren.nl.

Kijk voor het programma / stand van het Soeptoernooi *** HIER ***.

Activiteitencommissie Korfbalvereniging Kesteren