SKF A3 – Kesteren A1

Op 18 Januari was het tijd voor een revanche op SKF A3. Dit keer speelde we uit, dus konden we heel wat tegenstand verwachten. Bram kon er vandaag niet bij zijn, maar gelukkig was Otto er die ons wel wilde komen coachen. Ook kon Maren vandaag niet mee spelen door een blessure, maar ze kwam ons wel aanmoedigen. Jelle, Hidde en Michelle gingen ook met ons mee om in te vallen als het nodig was. We hielden allemaal in ons achterhoofd dat er een kans op verliezen was, maar natuurlijk gingen we wel strijden voor die winst.

Dit lukte aardig want we begonnen gelijk met een afstandsschot van Anne en een stip die Jacco er mooi in gooide. Dit hadden de tegenstanders niet verwacht, en ze werden er zenuwachtig van. We gingen nog even lekker door met een schot van Emma en nog een doorloopbal van Anne. Helaas scoorde de tegenstanders ook nog 2 doelpunten wat een stand van 2-4 maakte. Toch bleven we met z’n alle vechten voor de bal en de doelpuntjes. Uiteindelijk gingen we de rust in met een stand van 5-6.

Otto had in de rust eigenlijk alleen maar positief commentaar en zelf waren we ook wel een beetje verbaast van hoe goed het ging. We moesten dit natuurlijk nog wel even volhouden want we hadden nog een hele helft te gaan. Ook moet ik er wel bij zeggen dat het zeker geen simpele wedstrijd was maar echt wel een pittige.

Toch ging de tweede helft gelijk weer lekker met een schot van Bart-Jan, een korte kans van Jacco, een afstandsschot van Anne, een korte kans van Ruben en een schot van Lisanne. Het stond nu 5-11. Toen de tegenstanders door hadden dat ze niet konden winnen gingen ze spelers uit andere teams in het veld zetten. Dit werkte wel want hiermee kwamen ze een beetje terug en na een tijdje was de stand 9-13. Toen scoorde Emma nog een doelpunt, maar helaas de tegenstanders ook nog twee. Toch kon onze blijdschap niet meer op, want… we hadden gewonnen! We hebben SKF A3 verslagen met 11-14!

Voordat we gingen omkleden hebben we nog even onze shine gepakt door met z’n allen het veld op te rennen en heel hard te juichen. Hierdoor kregen we nog een flink applaus.
We willen de invallers en supporters heel erg bedanken voor het meedoen/steunen, en hopelijk zien we u bij onze volgende thuiswedstrijd op 8 Februari tegen Zetten A1!