Reehorst F1 – Kesteren F1

We begonnen de eerste 10 minuten vol goede moed de vorige keer hadden we tegen hun namelijk met 6-8 verloren. Lisa was aanvoerder. Iedereen speelde goed over. Alleen de tegenstanders sprongen er iedere keer tussen aan het einde van de eerste 10 minuten scoorden de tegenstander van Lisa toch nog. In de kleine rust hebben ze nog wat tips gekregen en hebben we ook nog een beetje gewisseld. Eva kwam erin en Emma ging er uit. De tweede 10 minuten waren begonnen. Maar al snel kregen we de 2-0 door de tegenstander van Elias. Toen probeerde Kesteren ook maar te scoren maar ze wouden er nog niet in. Aan het einde scoorde de tegenstander van Elias nog een goal en eindigde we de tweede 10 minuten met 3-0 achterstand. In de rust vertelde we dat Eva er weer uit mocht om superspeler te worden. Daar klonk het fluitsignaal weer de rust was over. Kesteren mocht beginnen maar scoren lukte niet. De tegenstanders onderschepte de bal en de tegenstander van Lisa scoorde. Daar baalde Lisa heel erg van zagen wij. Na een paar minuten hadden wij nog steeds niet gescoord de tegenstanders hadden er weer 1. Het was weer de tegenstander van Lisa met de 5-0. In de laatste paar minuten van de derde kwart scoorde de tegenstander van Lisa weer en eindigde we de derde kwart met 6-0. De laatste 10 minuten. We kunnen er toch wel 1 scoren, en dat gingen ze proberen. Wij mochten uit, maar al snel onderschepte de tegenstanders hem al. En die van Lisa maakte er gelijk weer een goal van 7-0. Bij iedereen was hun moed onderhand wel weg. Ze deden nog hun best maar je kon zien dat ze wisten dat ze gingen verliezen. Na een paar minuten kreeg Elias er weer 1 tegen 8-0 en een paar minuten later nog een keer 9-0, en nog een keer 10-0. Aan het einde van de wedstrijd scoorde het meisje van Naomi ook nog 2 keer en eindigde we de wedstrijd met 12-0. Helaas hebben we vandaag niks gescoord.
25 maart spelen we thuis tegen Woudenberg om 13:00 kom gezellig kijken