PROOSTEN OP DE PUNTEN!

Daar sta je dan…

Daar sta je dan… twee wedstrijden dik ingemaakt, helemaal onderaan de ranglijst en dan mag je in de derde week tegen een ongeslagen ploeg. Hoe gaan de knappe koppies uit Kesteren 1 daarmee om? Dat ga ik je alvast verklappen. Dat doen ze uitstekend!

Daar sta je dan… twee wedstrijden dik ingemaakt, helemaal onderaan de ranglijst en dan is het team weer niet compleet. Hoe gaan de jonge koppies uit Kesteren 1 en invaller Rianne (ook wel ‘Ri’ genoemd) daarmee om? Ook dat ga ik je alvast verklappen. Dat doen ze ijzersterk!

Daar sta je dan… twee wedstrijden dik ingemaakt, helemaal onderaan de ranglijst. Een situatie waarin bij mij onbegrip, teleurstelling en schaamte overheersen. Daar wil ik, daar willen wij KESTEREN 1, zo snel mogelijk verandering in brengen. Hoe lekker is dat om te doen tegen een ongeslagen tegenstander? Spoiler: dat is een heerlijk gevoel, juist dat is waarom je competitie in teamverband doet. Samen, als team, kei hard werken naar een gezamenlijk doel en dat ook nog eens behalen. Ja ja, want afgelopen zaterdag stonden wij er als een team. Een team met hetzelfde doel en dezelfde werklust. Geen woorden, maar daden! Facta, non verba!

Fragmenten

Bij een wedstrijdverslag horen (helaas) ook een aantal wedstrijdfragmenten. Gelukkig hebben we een aantal momenten die de moeite waard zijn om te benoemen. Bijvoorbeeld de doelpunten van Ruben die twee keer van afstand raak schoot en daarmee lange doelpuntendroogte doorbrak. Net als bij voetbal weet hij de ‘winkelhaak’ te vinden.

Of bijvoorbeeld de slechte ‘eerste’ minuten van Martijn. In beide helften was hij de eerste die een doelpunt om zijn oren kreeg.

Of het harde werken (lees: duwen en beuken) van Annelieke in de korfzone.

En Otto die eindelijk eens een stip weet te scoren. Bram voel jij de zenuwen nog?

Na 60 zware minuten, trok Kesteren de overwinning over de eindstreep. Een wedstrijd waarin je op achterstand komt, terug op voorsprong komt, stuivertje wisselt en uiteindelijk uitloopt naar een 12-9 overwinning.

Vooruitblik

Als je meer fragmenten wilt horen of zien, dan ben je elke (wedstrijd)zaterdag welkom langs de lijn! Komende zaterdag gaat de ploeg afreizen naar Nijmegen om revanche te halen. Keizer Karel is de koploper en ook nog ongeslagen. De wedstrijd start om 14:30. Tot dan?