Pas op voor het rode gevaar!

Deze week moest de B1 tegen Wageningen. De wedstrijd begon goed, want Renske scoorde met 2 doorloopballen. Helaas scoorde Wageningen daarna ook. Gelukkig kwamen we snel weer terug met het schot van Jonne waardoor het 3-1 werd. We hadden de smaak goed te pakken, want de bal werd onderschept en Bart maakte een doorloopbal. De tegenpartij kreeg ook wat kansen, maar de bal werd weer onderschept door Kesteren hierdoor kreeg Renske de kans om te schieten en die ging erin. Na het schot van Renske kregen we nog een kans en werd er gescoord met een doorloopbal hierdoor werd de tussenstand 6-1. Net voor de rust scoorde Kesteren nog 2 keer. We gingen met een goed gevoel de rust in.

Na de rust scoorde Renske weer. Toen kreeg Sophie een stip en die ging raak. Wageningen kwam in de tweede helft weer beter op gang en scoorde een schot. Doordat Kesteren de bal telkens onderschepte riep de coach van Wageningen: Pas op voor het rode gevaar! Kesteren onderschepte de bal waardoor er een aangeef kwam en Bart een doorloopbal kon maken. Helaas scoorde Wageningen 3 keer en de stand werd 12-5. Gelukkig scoorde Esther daarna nog 2 keer. Aan het eind scoorde Wageningen helaas weer en de wedstrijd eindigde met 15-6.

Volgende week speelt de B1 tegen om 12:45 tegen de B1 van Animo. Zien we u dan?