Overwinning voor Kesteren B1!

Vandaag was de eerste officiële wedstrijd op het nieuwe kunstgrasveld. We moesten tegen Activitas B1, een bekende tegenstander voor ons. We begonnen de wedstrijd gelijk goed, met een 4-0 voorsprong want eerst maakten Renske en Jasper hun kansen af, en daarna maakte Jonne 2 punten!

Maar we kregen 2 punten tegen dus het stond 4-2. Kian en Esther maakten de 5-2 en 6-2.

We stonden weer 4 punten voor, maar een voorsprong kan nooit groot genoeg zijn dus Bart maakte met een prachtig schot de 7-2 en daarna met een doorloopbal de 8-2. Wilke maakte de 9-2. Activitas maakte weer 2 punten, maar voordat het rust werd wist Kesteren er ook nog 3 te scoren.

Iedereen behalve Sophie had tot nu toe al gescoord.

Rianne had beloofd dat als we er in de tweede helft nog 12 konden scoren, dat ze dan lolly’s zou trakteren. En de tweede helft begon met een schot raak… Aan de kant van Activitas helaas. Gelukkig scoorden Jasper, Esther en Jonne een paar doorloopballen. Toen schoot Sophie de 17-5! Iedereen had dus gescoord! Jonne scoorde nog 2 punten, en had dus 6 keer gescoord deze wedstrijd! Sophie maakte het laatste punt en de wedstrijd eindigde in 20-5 voor Kesteren B1!

Jasper, heel erg bedankt dat je mee kon doen! En alle andere mensen (vooral Sara en Nienke): heel erg bedankt voor het aanmoedigen!

Jammer genoeg hebben we er in de tweede helft 8 gescoord, geen 12, dus eigenlijk krijgen we geen lolly’s. Maar omdat iedereen gescoord heeft, krijgen we als we de volgende wedstrijd winnen alsnog lolly’s!

De volgende wedstrijd is bij Animo op 13 mei om 10.50 tegen Animo B2. Komt u ons dan aanmoedigen?