Op de drempel van het nieuwe jaar

Het kalenderjaar 2022 zit er bijna op. Het is al met al toch best een mooi korfbaljaar geworden. Natuurlijk hadden we aan het begin van het jaar nog met de coronamaatregelen te maken. Maar via een verkorte competitie kon er toch gekorfbald worden. Gelukkig hebben we daarna ook geen coronamaatregelen meer gehad. Alles kon gespeeld worden.

Na de zomer hebben we Bram van de Wetering mogen begroeten als nieuwe trainer. Ook zijn een aantal nieuwe leden in de nieuwe competitie begonnen. En hoewel het nog wat vroeg is om conclusies te trekken, in de zaal gaat het best goed met het eerste. We hebben voldoende bezetting in de seniorenteams. En in de jongste jeugd komen er ook weer wat meer leden bij. We hopen dat deze trend in het nieuwe jaar kan worden voortgezet.

Jullie hebben het al gezien, de kunstgrasvelden liggen er mooi bij. Afgelopen jaar zijn we nog druk met de gemeente en Topgrass in overleg geweest over deze velden. We hopen natuurlijk dat ook deze accommodatie leden aantrekt. En verder hoop ik dat jullie allemaal 15 april 2023 al vast in je agenda zetten. Dan hopen we namelijk de velden officieel in gebruik te nemen. Er is al een commissie samengesteld om er een mooie dag van te maken. Ik weet dat dan ook de zaalfinale is, maar dit is nu even belangrijker voor ons! Ook oud-leden worden opgeroepen om die dag toch vooral nog eens te komen. Jullie horen er de komende tijd meer over.

Natuurlijk is het ook voor eventuele sponsoren een prachtige gelegenheid om naamsbekendheid te krijgen. Bijv. via sponsorborden of shirts. Dus leden en ouders maak reclame voor deze gelegenheid.

Iedereen die zich weer heeft ingezet voor de vereniging, of het nu als trainer, commissielid, scheidsrechter, barmedewerker of anderszins, bedanken voor jullie inzet. Want zonder vrijwilligers kan een vereniging niet bestaan.

Verder wil ik iedereen namens het bestuur prettige kerstdagen en een fijne jaarwisseling wensen, en alvast een sportief 2023!

Adrie Pouwer