Oktoberfest bij Korfbal Kesteren

Korfbal is een sport van tradities. Dat weten we bij Kesteren en daarom is het zaterdag 27 oktober weer tijd voor een jonge, maar mooie traditie: het Oktoberfest. Oktoberfes

Nu heeft Nederland Duitsland natuurlijk verpletterd in de EK-finale. Dat is altijd mooi, hoewel deze zege in het korfbal helaas iets minder waard is dan in het voetbal. Desondanks willen we uit medeleven met onze Oosterburen nog even in Duitse sferen blijven.

Wie, wat, waar, wanneer?
Het Oktoberfest is in Kesteren in het laatste oktoberweekend (een Novemberfest zegt niemand natuurlijk iets). Na afloop van de laatste wedstrijd van de veldcompetitie in 2018 (het treffen tussen Kesteren 1 en Zwaluwen 1) is de kantine open voor alle Dirndls en Lederhosen. Je krijt wat lekkers te eten en natuurlijk iets bijzonders te drinken.

Iedereen is welkom (ook niet-leden), maar meld je wel even aan via het formulier in de kantine of een mailtje. De kosten zijn € 10.