Noviomagum A1 – Kesteren A1

Ja mensen, dit was alweer de laatste veldwedstrijd, dus als u weer eens wilt komen kijken hoeft u geen dikke winterjas aan te trekken!

Ook al was het de laatste wedstrijd en waren we al kampioen, we wilden de wedstrijd niet zomaar verliezen, het was de tegenstander waarvan we de wedstrijd ervoor het minst van hadden gewonnen, 10-5 en dat was nog thuis ook! Oppassen dus, maar van tevoren hadden we een doel voor het team, de 100 doelpunten aantikken. Ik kan u vertellen, het is gelukt!

1e helft: De wedstrijd begon, zoals gewoonlijk met een doelpunt van Jacco, een korte kans om precies te zijn. Al snel stonden we 0-4 voor, we gingen natuurlijk voor de 0-5 maar Noviomagum stak daar een stokje voor, het werd 1-4. Gelukkig scoorden ze daarna tot de rust niet meer.

De rust: Het stond 1-6, we gingen naar de kleedkamer en kregen voor het eerst (met dit team) thee!, Bram gaf ons weer tips voor de 2e helft en we praatten onderling nog even over de kleine detailtjes.

2e helft: Ruben mocht de bal uitnemen, speelde die naar Emma en rende meteen naar de korf, Emma speelde de bal terug en Ruben maakte een doorloopbal, het was 1-7. De wedstrijd verliep erg goed, in de 2e helft scoorden we er maar liefst 11!! We hebben Noviomagum nog goed onderdrukt want zij scoorden er geen! We eindigden de wedstrijd met de stand: 1-17

Na afloop hebben Bram en Bart-Jan hun Dance moves van het Oktoberfest nog even laten zien en kregen we te horen dat er bij een kampioenschap natuurlijk taart hoort, die gaan we later nog op eten.

We bedanken natuurlijk iedereen die is komen kijken dit seizoen, maar vooral de invallers, zonder jullie hadden we het niet gekund!
Tot ziens!