Nieuwe tactiek

Vrijdag 3 maart, eerder dan verwacht stond er weer een wedstrijd op het programma voor het eerste team van de recreanten. De tegenstander Unitas heeft het verslag over de angstgegeners gelezen en durfde wel een poging te wagen. Nou dat hebben die recreanten geweten. Door fantastische acties die sneller waren dan het licht (en sneller dan dat ze zelf aankonden) werd er fanatiek gestreden. In de eerste 10 minuten vielen de vrouwen als bosjes voor een mannelijke medespeler. Die natuurlijk de onschuld zelve was! Maar je mag het hem nageven, meerdere vrouwen die voor hem op de knieën gingen, menig man zou hier jaloers op zijn.
De eerste helft konden de recreanten herhaaldelijk gevaar stichten, maar afwerken was helaas niet het sterkste punt.
De tweede helft werd er alles op alles gezet om de winst binnen te slepen. Menige strijdkreten volgde en ingewikkelde ninja acties werden ingezet om de tegenstander uit te schakelen, met een positief effect. Helaas was de opgelopen achterstand van de eerste helft niet meer in te halen en ging Unitas er met de vriendschappelijke punten vandoor. De recreanten smeekte nog wel om in dit stukje te schrijven dat er winst is behaald, echter wil de schrijver van dienst geen ‘fake news’ verspreiden dus laten we de eindstand maar in het midden. Na de wedstrijd werd er nog uitvoerig geëvalueerd waarbij voornamelijk aan bod kwam wie er (on)schuldig was aan de knielende vrouwen en of (het vele) blokken verdedigd is of niet.
Daarnaast is ons ter ore gekomen dat als er een bepaald iemand uit de recreanten drie doelpunten zou maken, er een massage zou plaats vinden. Helaas is dat net niet gelukt (twee stuks) en daarom willen we een deal sluiten dat als het de volgende keer wel lukt, het gehele team een massage krijgt. Deal?

Wilt u de uitermate effectieve techniek van strijdkreten en ninja acties ook met eigen ogen komen bewonderen en leren zodat u die kan toepassen? Kom dan 17 maart om 20.00 uur kijken als Recreanten 1 het opneemt tegen de groen-witte uit het ver gelegen Bennekom. Vanzelfsprekend gaat het ondertussen roemruchte recreanten team een poging wagen om de winst dit keer binnen te slepen. Tot dan!