Lolly’s voor de B1!

Na een paar weken meivakantie was er eindelijk weer een wedstrijd. Dit keer tegen Animo B2. We zijn dit seizoen begonnen met een 20-5 overwinning tegen Activitas. Zo een stand wilden we deze wedstrijd ook.

Jonne was er niet, maar gelukkig konden Rik en Jos meedoen. Heel erg bedankt daarvoor!

Aan het begin duurde het eventjes, maar Renske wist de eerste twee punten te scoren. Animo maakte daarna wel gelijk een punt, maar Kian was goed op schot en maakte de 3-1. Rik scoorde de 4-1, Animo de 4-2.

Terwijl Jos rustig de 5-2 en 6-2 maakte, had Renske beloofd dat we haar nat mochten gooien na de wedstrijd…

Aan beide kanten werd nog gescoord en met een schot van Sophie gingen we met een 10-4 voorsprong de rust in.

Toen we naar de kleedkamer liepen om te gaan bespreken, kreeg Renske alvast het eerste beetje water over zich heen.

We stonden dik voor, maar uit ervaring weten we dat de wedstrijd dan echt nog niet beslist is;)

In de rust deed Rianne haar kettinkje ook maar om en zo begonnen we aan de tweede helft.

Die begon heel goed, met 4 punten voor ons. Daarna scoorde Animo nog 2 punten, maar het verschil was inmiddels 8 punten geworden. Maar 14-8 was nog niet genoeg voor ons, al gingen we de 20-5 zoals tegen Activitas niet meer halen. Daar in de buurt komen moest nog wel lukken. Dus scoorden eerst Rik en Renske, en daarna, vlak voor het eindsignaal, maakte Jos de 17-6 nog.

Rik, Jos en Renske moesten snel weer door voor de wedstrijd van Kesteren 3, maar eerst kreeg Renske nog een fles water over zich heen, want beloofd is beloofd.

We hadden dus gewonnen met 17-6, en als u het verslag van onze vorige wedstrijd gelezen hebt, weet u dat het gelukt is en we nu lolly’s krijgen. 😉

Woensdag vertrekken we met korfbalkamp naar Beugen en daardoor is er aanstaande zaterdag geen wedstrijd. Wij hopen u op zaterdag 3 juni om 11.15 weer te zien in Kesteren. Dan spelen wij tegen de voor ons nog onbekende tegenstanders van Stip B1. Zien we u dan?

Helemaal aan het einde van de wedstrijd had Rianne nog een stukje gefilmd, de camera is heel mooi scherp gesteld op het kunstgras, maar de goal staat erop!