Korfbaltoernooi afgelast

Tot onze grote spijt laat onze toernooicommissie weten dat het 48e korfbaltoernooi op Zaterdag 22 Juni 2019 niet door gaat. Het is ons niet gelukt voldoende teams op de been te krijgen om een toernooi te kunnen starten.

Gezien het verloop van afgelopen jaren was de belangstelling dan ook beduidend minder. Ook het de seizoensverlenging van het KNKV heeft hieraan niet bijgedragen. De meeste verenigingen kiezen voor een familiedag of andere afsluitingsactiviteit van het seizoen.

Dat betekent voor ons dat wij naar 47 jaar hebben besloten te stoppen met het organiseren van het korfbaltoernooi. Wij bedanken dan ook alle verenigingen, scheidsrechters en vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt om 47 jaar lang een toernooi te kunnen organiseren!