Kesteren A1 – Zetten A1

Zetten, een lastige tegenstander. De vorige wedstrijd tegen Zetten wonnen we met 13-14.
We moeten dus echt knallen, vóór de wedstrijd vertelt Bram ons dat het de vorige keer zo slecht ging door het lage tempo, dat moesten we verbeteren.

De eerste helft start erg goed, Jacco scoort – zoals gewoonlijk – het eerste doelpunt, het is 1-0. Vervolgens scoren: Lisanne, Jaël, Hidde, Emma en Bart-Jan, het staat dan 9-0. Maarrrr, de tegenstander van Bart-Jan scoort een afstandsschot. Gelukkig scoren Ruben en Lisanne erna weer.
Bart-Jan heeft niet geleerd van zijn fout en laat er nog een door, weer een afstandsschot. Hij vertrouwt weer op zijn teamgenoten om het recht te zetten en dat doen ze, Jacco en Emma scoren.
De tussenstand is 13-2 en de eerste helft is voorbij.

Tijdens de rust vertelt Bram ons dat we erg goed bezig zijn, we moeten zo door blijven spelen en een zo hoog mogelijke score neer proberen te zetten, als we dat doen kunnen we misschien nog kampioen worden. SKF staat op dit moment op de 1e plek met evenveel punten, maar dan met een hoger doelsaldo.

De tweede helft begint, Anne krijgt een schot tegen, we worden daardoor weer even wakker geschud en scoren meteen weer 2 keer. We spelen lekker door maar we krijgen wéér een schot tegen, dit keer tegen Jacco, we moeten nu wel echt op gaan passen! Het staat nu 16-4. We spelen door, een actieve wedstrijd met gelukkig veel goals aan onze kant, Bart-Jan neemt ook nog even wraak op zijn 5 jaar oudere tegenstander door hem te blokken. De einduitslag is 23-4!

We hopen u de volgende keer – 7 maart 13.00 uur – weer te zien, tot ziens!

Wedstrijdverslag Kesteren E1