Kesteren A1 – Tilburg A2

Daar is hij dan de eerste wedstrijd van de competitie. Iedereen had er zin in en uiteraard ook een beetje spanning. Na de eerste 5 min kwam er een schot tegen en stonden we achter met 1 doelpunt. Maar na anderhalve minuut werd dat veranderd. Het werd 1-1 door een schot van Ruben. Een hele lange tijd hebben beide teams veel kansen genomen, maar bij beide teams was de afronding slecht. Uiteindelijk was de eerste helft voorbij en stonden we met 2-3 achter. 3 minuten na de rust werd er een doelpunt gescoord door de tegenpartij. Al gauw kwam Kesteren met 2 doelpunten en stonden we gelijk. Daarna liepen we erg met elkaar op. Het werd spannend toen het 5-6 stond, maar dat Jacco nog een doelpunt te pakken kreeg. We kregen nog heel snel een time out om wat dingetjes aan te scherpen. Uiteindelijk werd de eindstand 6-6. Een redelijke goede wedstrijd voor de eerste keer wedstrijd korfbal.