Kesteren A1 – Tiel ’72 A2

Dit beloofde een spannende wedstrijd te worden, een derby tegen Tiel, jammer genoeg zonder Ruben aangezien hij ziek was. Rubens plaats werd vervangen door Thijmen. Thijmen bedankt voor het meespelen. Daarnaast had deze wedstrijd geen publiek wat een aparte sfeer gaf, maar daar maakte wij ons niet druk over ons doel was natuurlijk winnen.

De wedstrijd begon en al erg snel stonden we voor en we bleven scoren tot het 5-2 stond en Tiel een time-out aanvroeg. Bram vertelde ons lekker door te gaan met ons spel en zo door te blijven gaan. Helaas lukte dit niet, want Tiel laat zich natuurlijk niet kennen in ging ook scoren waardoor ze terugkwamen tot 5-5 en gingen we zelfs de rust in met een achterstand.

In de rust werd verteld niet op te geven en door te blijven strijden en de foutjes onder de korf eruit proberen te houden, ook moesten we meer duels aangaan en echt voor de bal gaan, druk blijven geven, volgen en niet te veel happen naar de bal of inspringen want dan zijn ze erlangs. Want ze waren erg zuiver rond de korf.

We begonnen de tweede helft niet zoals we hadden gewild. Tiel liep al snel met een voorsprong weg en het werd voor ons steeds lastiger om bij te blijven, maar natuurlijk gaven we niet op en bleven we ons spelletje spelen. Tiel bleef scoren en wij bleven achter met een paar doelpunten, vervolgens kwam Michelle ons nog even versterken in de aanval, Michelle ook jij bedankt voor het meespelen. Jammer genoeg hebben we deze wedstrijd verloren met 10-17.