Kesteren A1 – SKF A3

Voor de wedstrijd

We wisten dat het een spannende wedstrijd zou worden, want SKF staat eerste en wij tweede. En we begonnen niet zo als altijd aan de wedstrijd, want Bart-jan kon nog niet in de basis starten vanwege zijn pols en Lisa was de hele week al ziek geweest dus die kon ook niet beginnen. Met de bespreking zei Bram, ook al zijn ze groot en goed moet je gewoon plezier hebben in je spel en dan kan het niet slecht gaan.

Eerste helft

We kwamen al snel met 0-2 achter, maar Emma scoorde snel de 1-2, maar het mocht niet baten. Want we kregen weer snel 3 doelpunten tegen, maar daar was Emma weer voor de 2-5 en kregen we nog een beetje hoop. Maar die hoop zagen we niet echt terug want SKF maakte er weer 3. En toen dacht Ruben dit kan ik niet laten gebeuren, laat ik maar even een schotje scoren. Het zal je nu niet meer verbazen maar SKF maakte weer 3 doelpunten. Je zal denken maakt SKF dan helemaal geen fouten? Jawel hoor want Lisanne kreeg een stip en maakte de stip ook netjes af, 5-10. Toen maakte SKF de 5-11. En weet je wat Anne toen dacht, laat ik even 2 schoten achter elkaar er in gooien en dat deed ze ook 7-11. Daarna bleef het een beetje om en om gaan. In de rust stond het 8-13.

De rust

We waren allemaal tevreden hoe we speelde ook al stonden we 5 doelpunten achter en we hadden allemaal plezier. Bart-Jan was er al ingekomen voor Thymen en Lisa kwam er de tweede helft in voor Jaƫl. Bram sprak ons nog wat oppeppende woorden toe en zo begonnen we de tweede helft.

Tweede helft

We begonnen de wedstrijd meteen goed met 2 doelpunten van Anne en Lisanne, maar we kregen er ook meteen weer 2 tegen. Toen maakte wij er 3 en SKF er 1, 13-16. Maar dat liet SKF niet nog een keer gebeuren en maakte er weer 3. We sloten de wedstrijd wel nog goed af met 2 doelpunten van Jacco, maar dat was het dan ook wel. De eindstand was 15-19.

Na de wedstrijd

Na de wedstrijd kwamen we allemaal nog bij elkaar. En we vonden ondanks dat we hadden verloren de wedstrijd wel leuk. En willen we heel graag winnen als we volgende de week weer tegen SKF moeten deze keer wel in Veenendaal.

Bedankt Thymen en Michelle voor het reserve willen zitten. En iedereen bedankt voor de support.

Tot hopelijk de volgende keer,

De A1.