Kesteren A1 – SDO A1

Het is 1 uur en het fluitje gaat, de wedstrijd is begonnen, wij nemen uit en maken een paar goede kansen waar helaas geen doelpunt uitkomt, maar als SDO de bal wil uitspelen naar het andere vak, onderscheppen we hem en maken alsnog een doelpunt: 1-0. SDO laat het daar natuurlijk niet bij zitten en zet de tegenaanval, 1-1. Dan gaat het steeds slechter bij ons, we krijgen veel doelpunten tegen en komen 1-5 achter te staan, een time-out en weer door. Daar hebben we van Bram te horen gekregen wat we moeten doen (we zaten vooral fout bij het happen), en ja hoor het gaat weer beter, 4-5. Daarna gaat het wel heel slecht en krijgen we maar liefst 8 doelpunten tegen. Het meeste aantal doelpunten die we tegen krijgen komt omdat we te weinig druk geven. Als we 4-13 achter staan scoort LisanneĀ  een mooi afstandsschot en krijgen we weer een beetje hoop. Dan scoren de tegenstanders weer en dan scoort Jelle gelukkig nog een goal om de moed er een beetje in te houden. We spelen de 2e helft veel slechter dan de 1e en dat zie je ook wel aan de stand, in de rust staat het: 4-9 en staan we dus nog redelijk goed, maar dan vallen de goaltjes bij de tegenstander en laten we het hoofd een beetje zakken, waardoor we slordig worden en de wedstrijd eigenlijk weggeven. Uiteindelijk is het 8-21 geworden.