Kesteren A1 – De Hazenkamp A1

We hadden wat andere vakken dan normaal, Lisa stond niet in haar normale vak en stond op de plek van Emma. We hadden gelijk al de 0-1 te pakken toen er een strafworp in werd gegooid. Maar in het andere vak kwam al snel de 1-1, we hoopten dat dit zo zou blijven en alleen wij nog zouden scoren. Helaas voor ons… bleven we tot de 2e helft gelijk op gaan. We speelden erg slecht en maakten ook niet veel af. We hebben zelfs achtergestaan met 4-5. Toen we de rust ingingen stonden we 5-5. Na de rust kwam Emma erin voor Lisanne, en werd er weer een strafworp door Hazenkamp ingegooid. Hierna kwamen we eindelijk een beetje op voorsprong, want van 5-6 achter kwamen we nu 9-6 voor. Alleen daarna gaven we weer een aantal doelpunten weg en stond het uit eindelijk weer 11-11. We hebben daarna nog 3 doelpunten gemaakt, en hebben de wedstrijd nog weten te winnen. Dit was onze slechtste wedstrijd van het seizoen en we moesten nog wel tegen de club die onderaan staat!