Kesteren 2: kampioen!

Uit de facebook-poll bleek al dat het niet uit kon blijven: Kesteren 2 is kampioen! In de laatste thuiswedstrijd versloeg het team Synergo 7 met 26-16 en is het nu niet meer te achterhalen op de ranglijst. Gefeliciteerd!

Kesteren 2 kampioen

In de wedstrijd spatte het plezier er in fases vanaf, maar op andere momenten was het spel juist weer moeizaam. Gelukkig was het gat aan het begin van de wedstrijd al geslagen en kwam de overwinning nooit in gevaar. 25 keer scoren bij een temperatuur van 30 graden is prima.

stand Kesteren 2

Na afloop van de wedstrijd nam veteraan Rogier afscheid van zijn derde jeugd als korfballer. Hij stopt na dit seizoen. Als ervaren speler heeft hij het tweede geholpen om in de zaal in de derde klasse te blijven en op het veld kampioen te worden. Rogier, bedankt!